zetnozz

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

På bar gerning!! :D

Av Matilda - 9 april 2012 22:13

Har suttit och kollat på "på bar gerning" med mamma och vovvarna :)

Lite skumt pogram tycker jag, men aja man ser iaf hur folk reagerar i vissa situationer.

Men en rätt SJUK sak e att de var en liten tjej (skådis) som satt och gungade på en gunga och sen kom en man (skådis) som ville att han skulle följa med han osv ... och det var bara EN person som reagerade!? :O


Fast aa ska nog gå och lägga mig nu :) hehe vet att det är rätt tidigt men ska upp tidigt imorron (eller hundarna ska upp tidigt imorron) haha men jag har två av mina hundar på mitt rum på natten och mamma har två på sitt rum, och hon brukar alltid gå upp tidigare än mi så då vaknar hundrana i mitt rum och det blir ett väldans liv om jag inte går upp och släpper ut dom :( .


Tänkte bara gemföra med en bild som jag tog för ett år sedan och med en bild som jag tatt nu xP


 

OMFG!! xD värsta foortisen xP


 

Miii nuu!! ;D


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 5 maj 2012 11:02

Nu vet ni varför jag inte skrivit eller laggt in någe video på ett tag. Och nu kommer jag ihåg att tipsa om en snubbe på youtube.com som är aass rolig ;) har tänkt säga det många gånger men glömt hela tiden :o lägger upp hans senaste video ^^ men det...

Av Matilda - 1 maj 2012 20:26

Av Matilda - 1 maj 2012 20:01

Presentation


15 år och skriver om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards